Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΥΛΟΥ ΝΕΣΤΟΡΟΣ

   Η απληστία και η λατρεία για την καρέκλα γίνεται νόμος στο δήμο Πύλου -Νέστορα


                                          Λαέρτης ο Πύλιος



«Ου γαρ επίστανται κατέχειν κόρον»
                                                                         Σόλων [1]


Αντί προλόγου: Θα περίμενε ο απλός πολίτης, ότι στο δήμο Πύλου- Νέστορος, η δημοτική διακυβέρνηση στους σημερινούς δύσκολους καιρούς, θα θεμελίωνε την ύπαρξή της, στις δημοτικές αποφάσεις οι οποίες θα αξιοποιούσαν την αξιοκρατία, την ισονομία και τη σωστή οργάνωση του δήμου ώστε  να λύνονται τα πάμπολλα δημοτικά προβλήματα με διαφάνεια. Είναι φανερό ότι στο δήμο Πύλου- Νέστορα μετά από 250 ημέρες, η δημοτική διακυβέρνηση δεν πράττει το αυτονόητο, παραδόξως θεμελιώνει  την ύπαρξή της  στη  προώθηση και στη προβολή του δημάρχου, αγνοώντας παντελώς την καθημερινότητα και τα μεγάλα δημοτικά προβλήματα.  Ήλθε το... life style, το glam.
Το σημερινό δημαρχιακό λάιφ-στάιλ απαιτεί λοιπόν, συμβολικές «κοινωνικές» δράσεις,  πανηγύρια και ατελείωτες δημόσιες σχέσεις.
Πράγματι ένας  από τους χώρους προώθησης και  προβολής του δημάρχου είναι τα τοπικά πανηγύρια, καθρέφτες του ναρκισσισμού, της αφροσύνης και της υποκρισίας, όπου περισσεύει η πολιτική χυδαιότητα και η αλαζονεία της δημοτικής εξουσίας. Είναι φανερό ότι το  άκρον άωτον του τοπικού κομματικού κοτζαμπασισμού ενσαρκώνεται στη δημοτική ηγεσία, ή οποία πραγματοποιεί την πασαρέλα «από τραπέζι σε τραπέζι», χείραθυμιατίζοντας τους πανηγυριώτες, χαρίζοντας τους απλόχερα χαμόγελα και  χτυπήματα στην πλάτη- χασκογελώντας στα τραπέζια «όμοιο-γαλαζοαίματων» ανταλλάσσοντας ανούσιες φιλοφρονήσεις. Η παράσταση είναι στημένη και αποσκοπεί στην προβολή και επιβολή του δημάρχου– επί των παραβρισκόμενων πανηγυριωτών.
Επομένως, για να καρποφορήσει η στημένη πανηγυριώτικη δημαρχιακή παράσταση δημιουργήθηκε ένας  μηχανισμός υποστήριξής που έχει μια άτυπη  και αδιαφανή δομή και ακολουθεί την απλή συνταγή: Τον δήμαρχο ακολουθεί στα πανηγυριώτικα "σούρτα-φέρτα" ένα ή περισσότερα ‘’υποζύγια’’, σε πολλές περιπτώσεις τον ακολουθεί και  η «αφρικανικού» τύπου συνοδεία του. Ο δήμαρχος με τα ‘’υποζύγια’’ του υπαγορεύουν τα πανηγυριώτικα «σούρτα φέρτα» τους, στους πληρωμένους γραφιάδες. Χωρίς καμία καθυστέρηση οι πληρωμένοι γραφιάδες-κονδυλοφόροι  «φτιάχνουν» το δελτίο τύπου με σκοπό να προβάλουν  το δήμαρχο, στις πετυχημένες τοπικές πανηγυριώτικες πασαρέλες του. Το δελτίο τύπου το προωθούν οι γραφιάδες στο γραφείο του δημάρχου όπου η κοπέλα που χειρίζεται το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο το αποστέλλει  αυτόματα  σε κάθε κατεύθυνση. Με αυτό τον απλό  και σαχλό τρόπο ο δήμαρχος εμφανίζεται υπερδραστήριος, ενώ επί της ουσίας… δεν κινείται φύλλο [2]. Φέτος ο πρώτος πολίτης της «Νέο…δυστυχίας»του δήμου, τύπωσε ένα ειδικό έντυπο (με έξοδα των δημοτών) για τις πολιτιστικές εκδηλώσεις και τα τοπικά πανηγύρια, ενισχύοντας  τα «ναρκισσιζόνια»[3] με την φάτσα του στη πρώτη σελίδα του εντύπου [4].
 Ο μηχανισμός υποστήριξης  για την προβολή του δημάρχου βραχυκύκλωσε στις 20 του Ιούλη στο Χανδρινού, την ημέρα που πραγματοποιείται το μεγαλύτερο πανηγύρι της περιοχής, στα όμορφα «πλατάνια» και οργανώνεται κάθε χρόνο από τον  ομάδα του «Χανδριναϊκού». Ιδού η αιτία του βραχυκυκλώματος: Ο  δήμαρχος, εκλεκτός του αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας, εμφανίστηκε στα όμορφα και επιβλητικά πλατάνια για να πραγματώσει την προγραμματισμένη και  επιδεικτική  πανηγυριώτικη πασαρέλα του, μαζί με την «πολυκορακίστικη» αφρικανική  ομάδα κρούσης. Αφού έκανε την  διαδρομή «τραπέζι –τραπέζι», χείραθυμιατίζοντας τους πανηγυριώτες, χαρίζοντας απλόχερα χαμόγελα, χτυπήματα στην πλάτη και ανταλλάσσοντας με τους «όμοιο-γαλαζοαίματους» ανούσιες φιλοφρονήσεις, περίμενε- με ύφος δημαρχικού «παγωνιού»  και με καμάρι «γύφτικου σκεπαρνιού», βλεφαρίζοντας δεξιά και αριστερά χαιρετώντας, ένθεν και κείθεν με τη χαρακτηριστική υποκρισία του φιλόδοξου τοπικού πολιτικάντη- το πρόεδρο της ομάδος του «Χανδριναϊκού» να τον αναγγείλει στους πανηγυριώτες. Τόμπολα! Ο ναρκισσισμός του δημάρχου βραχυκύκλωσε- γιατί οι παράγοντες, οι φίλαθλοι και τα παιδιά της ομάδας που καθάρισαν τα πλατάνια και ηλεκτροδότησαν το χώρο του πανηγυριού ( χωρίς καμιά βοήθεια από το δήμαρχο και τις υπηρεσίες του δήμου) και με την προσωπική τους δουλειά προσπαθούν  να  μαζέψουν χρήματα, για να βγάλουν τα έξοδα της ποδοσφαιρικής χρονιάς- αποφάσισαν δημοκρατικά  να μην γίνουν φορείς προβολής - επιβολής και δημοσίων σχέσεων κανενός, να μην προβάλουν κανένα βουλευτή ή κομματοπολιτικάντη. Πράγματι ο πρόεδρος του «Χανδριναϊκού», σεβόμενος την συλλογική απόφαση, δεν προσφώνησε και δεν παρουσίασε στους παραβρισκόμενους πανηγυριώτες τον δήμαρχο και την κουστωδία του, αλλά και κανένα άλλο παραβρισκόμενο στο πανηγύρι,  κομματόσκυλο ή  πολιτικάντη.
Η στάση των οργανωτών του πανηγυριού εξόργισε τον δήμαρχο- όπως μου ανέφεραν τα παιδιά που ήταν μπροστά στο γεγονός-αλλά και τον  «αρχί…συνοδό» του. Ο εν λόγω κύριος που μιλάει απταίστως τα «κορακίστικα του πεζοδρομίου»  βγήκε εκτός εαυτού και για να φανεί μπροστά στους «όμοιογαλαζοαίματους» ότι είναι «βασιλικότερος του βασιλέως»  έγινε «κατράμι» από το κακό του (ή είναι το φυσικό του δεν γνωρίζω….) και με ύφος αφρικανό-ιπποκόμου άρχισε να βρίζει  και να απειλεί, παράλληλα ο δήμαρχος σε έξαλλη κατάσταση προσπαθούσε να επιβληθεί και να φανεί ότι αυτός είναι ο «πρώτος των πρώτων» και ότι θα πρέπει να τον υπακούουν… και αν δεν το πράξουν, προειδοποίησε   θρασύδειλα  το πρόεδρο του «Χανδριναϊκού»  ότι, του χρόνου δεν θα παραχωρήσει τα πλατάνια για να γίνει το καθιερωμένο πανηγύρι.
Ξεσάλωσες δήμαρχε και το θράσος σου δεν έχει όρια, πρέπει να μάθεις ότι τα πλατάνια ανήκουν στους δημότες και όχι στην προσωπική σου περιουσία (την οποία μπορείς να την κάνεις στη τελευταία ανάλυση ότι θέλεις). 
Ρωτάω, Το ξέρει ο κύριος Σαμαράς ότι ο εκλεκτός του καβάλησε το όχημα της αλαζονείας (το περιβόητο καλάμι) και «ντριτσινώντας» νομίζει  ότι θα επιβάλλει στους δημότες  τα «ναρκισσιζόνια» αφενός για να ικανοποιήσει τον άρρωστο ναρκισσισμό του, αφετέρου  για να προβάλει την απληστία του για την εξουσία;
 Δήμαρχε, εσύ και η κουστωδία σου γλυτώσατε το «παλούκωμα» από τους δημότες γιατί δεν ήθελαν να διαλύσουν το πανηγύρι τους, προτίμησαν να σας  περιφρονήσουν και ορθά έπραξαν. 

Συμπέρασμα : Η απληστία και η λατρεία για την καρέκλα γίνεται νόμος στο δήμο, προέχει η ικανοποίηση του ναρκισσισμού του δημάρχου και όχι η επίλυση των προβλημάτων όπως του δρόμου:  «Μύτηκα πλατείας Τριών Ναυάρχων» στη Πύλο [5], την εξάλειψη της μπόχας των υπονόμων που μυρίζουν οι τουρίστες και οι δημότες στη Πύλο και στη Κορώνη [6], το μη ράντισμα που δημιούργησε τα  σμήνη των κουνουπιών που έχουν ρουφήξει το αίμα όλων των παραβρισκόμενων στο δήμο [7] , Η μη επίλυση μέχρι σήμερα της θεσμικής αρμοδιότητας του Συμπαραστάτη του πολίτη και της επιχείρησης [8] και πολλών άλλων  μικρών ή μεγάλων προβλημάτων που περιμένουν να λυθούν εδώ και πολλά χρόνια.
 Δεν είναι τυχαίο ότι την πόλη την χαλούν οι άπληστες κεφαλές του Δήμου, που δεν μπορούν να βάλουν γκέμι στην απληστία τους «Ου γαρ επίστανται κατέχειν κόρον»[9].



Πηγές:

[1]  wikipedia.org/wiki/Σόλων_ο_Αθηναίος Ο Σόλων (περ. 639 - 559 π.Χ.) ήταν σημαντικός Αθηναίος νομοθέτης, φιλόσοφος, ποιητής και ένας από τους επτά σοφούς της αρχαίας Ελλάδας. ...

[2]  www.arxaiaithomi/ www.gargalianoi.com/ στα Κανόνια του Ναυαρίνου/: Η «φάβα» της ανικανότητα στο δήμο Πύλου-Νέστορος έχει λάκκο; Λαέρτης ο Πύλιος

[3] Σύμφωνα με τη θεωρία του «ναρκισσιζόνιου», η προβολή και επιβολή με «φρού-φρού» και   αρώματα δε θεωρείται ως το αποτέλεσμα μιας δύναμης, αλλά οφείλεται στην εις το διηνεκές καμπύλωση των νόμων η οποία προκαλείται από την περιεχόμενη στον χωρόχρονο ύλη και ενέργεια των προσωπικών συμφερόντων καθώς και από την αναρμοδιότητα των αρμοδίων να παρέμβουν ή ακόμη και να γνωρίζουν (μόνιμες επωδοί: "εγώ είμαι αρμόδιος και μπορώ να λύσω τα προβλήματα/ δηλαδή “δεν ξέρει τι του γίνεται" εξ ου και θεωρία της (α)σχετικότητας.
Επομένως:  Οι  δήμαρχοι που επικεντρώνουν την προσοχή τους στο έργο τους τα «ναρκισσιζόνια» είναι πολύ χαμηλά έως μηδενικά.
Οι δήμαρχοι που επικεντρώνουν την προσοχή τους  στην αυτοπροβολή τους τα «ναρκισσιζόνια» είναι πολύ υψηλά έως άπειρα.

[4].   www.pylos.gr Δήμος Πύλου  Πρόγραμμα Πολιτιστικών Εκδηλώσεων 2011

[5]  www.arxaiaithomi/ www.gargalianoi.com /τα Κανόνια του Ναυαρίνου Προς τον σημερινό δήμαρχο Πύλου- Νέστορος αλλά και στο προηγούμενο δήμαρχο Πύλου. Λαέρτης ο Πύλιος.

[6]     http://www.arxaiaithomi/ /τα Κανόνια του Ναυαρίνου/ karmirisgeorgios.blogspot.com/.:  Η Πύλος «αργοπεθαίνει μέσα στη μπόχα » Λαέρτης ο Πύλιος.

[7] www.arxaiaithomi /τα Κανόνια του Ναυαρίνου/ karmirisgeorgios.blogspot.com/.: H αδιαφορία στο δήμο Πύλου  Νέστορος και τα χρέη θρέφουν τα κουνούπια της οικογένειας Culicidae (γέμισε ο  τόπος από δαύτα…). Τα συγκεκριμένα σμήνη διώχνουν τους τουρίστες. Λαέρτης ο Πύλιος
[8] Τα Κανόνια του Ναυαρίνου/ karmirisgeorgios.blogspot.com/
 Η πολιτική ασυνέπεια του δημάρχου "σκότωσαν" τον Συμπαραστάτη του πολίτη και της   επιχείρησης στο Δήμο. Πύλου- Νέστορος. Λαέρτης ο Πύλιος

[9]  www.greek-language.gr / Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση  /Διδακτικό εγχειρίδιο: Σόλων. Μετάφραση : «γιατί οι κεφαλές του δήμου  είναι ανίκανες να συγκρατήσουν την απληστία τους».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου