Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014


 

   Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ.     

Αυτό που έχει ανάγκη η χώρα μας είναι να ανακτήσει τη σχέση της με την Αγορά ,τον διάλογο, την Εκκλησία του Δήμου. Βασική ανάγκη που λείπει από την χώρα μας είναι  μια μεγάλη ριζική μεταρρύθμιση της πολιτικής. Ακούμε οι πολιτικοί να  αναφέρουν συνέχεια ότι η χώρα   έχει ανάγκη από μεταρρυθμίσεις , υπάρχει μια φλυαρία γύρω από την ανασυγκρότηση της χώρας, χωρίς προτάσεις, λόγο και διάλογο, μια στείρα αντιπαράθεση μόνο για να διαφωνούμε και να ακουγόμαστε.

     Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με δύο προϋποθέσεις, δηλαδή  να ανακτήσουμε τη σχέση μας με αυτό που στην Αρχαία κλασσική Ελλάδα ονομάστηκε Αγορά.

    Οι  πολιτική και η πολιτικοί πρέπει να ανακτήσουν τη σχέση τους με την ΠΑΙΔΕΙΑ.

 Αυτό είναι απών σήμερα γιατί αυτοκαταργήθηκε από μια διαφανή και αδιαφανή πλέων κάστα, προϊόν μιας πολιτικής κακιστοκτρατίας   των τελευταίων ετών. Συνέπεια όλων αυτών ήταν να οδηγηθεί η χώρα στο σημερινό οικονομικό , κοινωνικό και πολιτικό αδιέξοδο. Έχουμε ανάγκη  και ειδικά τώρα, που επίκειται η εκλογή προέδρου της Δημοκρατίας , για να μην οδηγηθεί η χώρα σε περιπέτειες, το πέρασμα από την Εκκλησία του Δήμου, στην Εκκλησία  της αγοράς. Κανένας δεν μιλάει στη νεολαία για την πολιτική , τι είναι πολιτική και πολιτική παιδεία. Πρέπει να ξαναβάλουμε την πολιτική στο βάθρο της να της δώσουμε  το φωτοστέφανο που τις αρμόζει.

    Το πρώτο βήμα της πολιτικής είναι ο λόγος και ειδικά ο προφορικός λόγος ,ο δημοκρατικός και εποικοδομητικός διάλογος . Πρέπει να γίνει στη χώρα μια συζήτηση για τον προφορικό , το γραπτό και τον εικονικό λόγο. Τα μεγάλα άλματα στην κοινωνία μας έγιναν εξαιτίας του προφορικού λόγου. Είναι μια πρόταση που αφορά την νέα γενιά , όπου το διαδίκτυο είναι μια μορφή αναλφαβητισμού, μόνο μέσα από το διάλογο,  γνωρίζουμε ανθρώπους με σεβασμό στο λόγο. Τονίζω αυτό γιατί στη μεταπολίτευση ο διάλογος μεταξύ  των πολιτικών κομμάτων απουσίασε και απουσιάζει ακόμα και σήμερα. Υπάρχει πολιτικός λόγος στην Ελλάδα ? οι πολιτικοί επιστήμονες τι κάνουν? Γιατί οι πολίτες έχουν απαξιώσει τον σημερινό λόγο? Θα έπρεπε να πάρουν τους πολιτικούς λόγους και να τους αναλύσουν επιστημονικά. Να τους βαθμολογήσουν να φτιάξουν μια ορχήστρα λόγου ουσιαστικού με πεφωτισμένους από όλες τις παραγωγικές δυνάμεις.

 Με μία δική τους ξεχωριστή μορφή στο λόγο κάνοντας το μαύρο άσπρο, δικαιολογούν τις συνεχιζόμενες πολιτικές μεταγραφές από το ένα κόμμα στο άλλο, απαλλάσσοντας τους στα μάτια των ψηφοφόρων τους. Εγώ ξέρω ότι μεταγραφές και τέτοιου είδους μετακινήσεις , αλλάζοντας το πιστεύω τους, γίνονται μόνο στις ποδοσφαιρικές ομάδες. Στη μεταπολίτευση όλες οι συνθήκες ήταν μαζί μας, όμως η χώρα βρέθηκε να είναι ο αδύνατος κρίκος του συστήματος και εδώ χτύπησε μια ιδιαίτερη μορφή ιμπεριαλισμού , ο πειρατικός χρηματιστικός ιμπεριαλισμός και η διαφθορά.

   Υπάρχει τρόπος να φύγουμε από αυτή την ήττα? Πρέπει να κάνουμε τους εσωτερικούς μας λογαριασμούς, το πρόβλημα είναι με εμάς, είναι το δικό μας πολιτικό προσωπικό ,δεν μπορείς να κάνης λογαριασμό και να ρίχνεις τις ευθύνες στους ξένους, εάν δεν κάνεις πρώτα εσωτερικό λογαριασμό. Έτσι θα βγουν νέες δυνάμεις οι οποίες θα αναλάβουν την αξιοπρεπή και ηγεμονική διακυβέρνηση της  χώρας. Η Ελλάδα θα έπρεπε σήμερα να είναι ηγεμονική δύναμη στην Ευρώπη. Το πρόβλημα δεν είναι στις πλειοψηφίες και τα εκλογικά προγράμματα, αλλά στη δικαιακή υπόσταση του Ελληνικού κράτους

   Εάν είχαμε μια ηγεμονική αντιπροσώπευση , θα μιλούσαμε με άλλους όρους. Αυτό η ίδια η ζωή το λέει δεν μπορούν να το κάνουν οι πολιτικοί του χθες.  Η πολιτική Καταργήθηκε από την τηλεκρατία Και τον λαϊκισμό.

    Κυριάρχησε μια ιδεολογία της ασχήμιας της τοποφαγίας, που φθάνει στην Ελληνοφαγία και στην Ελλαδοφαγεία αυτού του ιερού τόπου.

    Πια ήταν η διαφοροποίηση τους στις πολιτικές για την περιφέρεια ? όλοι έλεγαν να συρρικνωθεί η γεωργία , να δώσουμε έμφαση σε καθαρά γεωργικές περιοχές, σαν τη δική μας στον τουρισμό, ιδού το αποτέλεσμα,  ερημοποίηση της υπαίθρου και  πρώην  μεγαλοπαραγωγοί, να στήνονται στην ουρά των τραπεζών, για την πριμοδότηση γιατί δεν έχουν άλλη πηγή εσόδων.

   Η πολιτική της μεταπολίτευσης συρρίκνωσε την πιο πλούσια στο κόσμο γαστρονομική γεωργία, όπου η Ελλάδα θα μπορούσε να ήταν υπερδύναμη. Η αντίληψη τους  ήταν να παρκάρουν στο κράτος και να διορίζουν.         

    Αντί η επιλογή αντιπροσώπων να στηριχθεί ,με καθαρά αξιοκρατικά κριτήρια, δυστυχώς δομήθηκε με βάση τον λαϊκισμό , ένα θλιβερό νόσημα που έχει εισχωρήσει βαθιά στην κοινωνία μας, θεωρώντας το βασικό αίτιο για την διαφθορά.

 

     Επειδή είμαστε παιδιά του θεάτρου του Διονύσου της Αγοράς και της Εκκλησίας πρέπει να τα λέμε όλα, γιατί η πολιτική είναι ένα πεδίο υψηλής ηθικής , πιο εξέχουσα σχέση έχει και από τον εξομολογητή σου. Η πολιτική αγορά είναι το υψηλότερο πεδίο εξευγενισμού του Ανθρώπου. Η πρόκριση είναι να αξιοποιήσουμε να επαναφέρουμε ότι καλό είχε η πολιτική μας , τα τελευταία 200 χρόνια. Μπορούμε να επαναφέρουμε να δημιουργήσουμε μια νέα πολιτική παράδοση και μια νέα πολιτική παιδεία.

   Ένα νέο πολιτικό κίνημα, μια νέα κυβέρνηση που θα έλθει σύντομα  του Σύριζα, εάν θέλει να φέρει το καινούργιο οφείλει να τα δει όλα αυτά.

 

       ΚΑΡΜΙΡΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ  (ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ)

                                                ΚΟΡΥΦΑΣΙΟΝ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ           6937128163-------2723041506

                           22---11---2014.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου