Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

  Στην εποχή της επιχειρούμενης παγκοσμιοποίησης που ζούμε , η ανθρώπινη κοινωνία  σπρώχνεται από διεθνή μυστικά κέντρα εξουσίας, να βιώσει μια περίοδο αυξανόμενης κοινωνικής , οικονομικής  και πολιτικής κρίσης. Το φαινόμενο αυτό με την πάροδο του χρόνου θα αποσαθρώσει τις σημερινές δομές της οικογενειακής, ιδιωτικής ζωής, την οντότητα   και την πολιτισμική ταυτότητα των εθνών.

   Τα δημιουργήματα Κομμουνισμός, Καπιταλισμός Σοσιαλισμός, όλα τα ισμός δηλαδή, κατασκευάστηκαν από τις ίδιες δυνάμεις εξουσίας , που και σήμερα λειτουργούν με ανάλογο τρόπο , στοχεύοντας την δεσποτεία και την παγκοσμιοποίηση όλης της ανθρωπότητας. Η μεγαλύτερη κατάκτηση του ανθρώπου  είναι η ελευθερία  του νου, που τείνει να δημιουργήσει λογικούς κόσμους, απρόσιτους, από μισαλλοδοξίες και πάθη, για τον λόγο αυτό σκοπός είναι ο απόλυτος έλεγχος του νου και της σκέψης, δηλαδή  μία σύγχρονη μορφή πολέμου.

   Η ελευθερία της σκέψεως , της ελευθεροτυπίας έχει περάσει σε εγκεφάλους σε χέρια που ρυθμίζουν τα πάντα στο χώρο της Επιστήμης , της Παιδείας και του Πολιτισμού. Η δημόσια γνώμη μετατρέπεται σε γνώμη που ήδη έχει πάρει το δρόμο της δημοσιότητας, που παράγεται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

   Ξεφεύγοντας από την παίδευση της ψυχής  και επικεντρώνοντας  τα πάντα γύρω από την ύλη καταλήγουμε να έχουμε – μια δημοκρατία χωρίς ήθος, δίχως ανθρώπινες αξίες, με απανθρωπιά και τεράστια μοναξιά μεταξύ των ανθρώπων. Οι μεγιστάνες του πλούτου δεν θέλουν η δεν μπορούν να καταλάβουν, ότι  όλοι οι κάτοικοι της γης , είναι συγκληρονόμοι της τεράστιας  πλούσιας και ολόκληρης της παγκάλου φύσεως, έναν πλούτο τον οποίο θα μπορούσαν να απολαύσουν όλοι, εξασφαλίζοντας ευτυχία σε όλη την ανθρωπότητα .

   Για την επίτευξη όλων αυτών επιβάλλεται να αναβιώσουμε την Ελληνική παιδεία. Οι ιδέες των αρχαίων Ελλήνων είναι διαχρονικές. Η Ελληνική παιδεία απευθύνεται στον άνθρωπο που έχει ανάγκη την γνώση την ελευθερία του νου , της σκέψης αποτρέποντας την επιβολή και την πίστη σε οποιαδήποτε επιβολή. Μια παιδεία που ενθαρρύνει την καλλιέργεια ψυχής και την διαφωνία.

   Είναι προτιμότερο οι άνθρωποι να χρησιμοποιούν τη Μήτιν δηλαδή την σύνεση, το αγαθό , την ευφυΐα και όχι την Ατην που είναι η απάτη, το κακό , που τελικά προκαλεί τον πανικό και τον όλεθρο.

   Με την Μήτιν ερχόμαστε σε επαφή με την φυσική τάξη των πραγμάτων, του <<όντως όντος>> του Σωκράτη της ύπαρξης δηλαδή.

    Το ήθος είναι το πρωτεύον και η βάση κάθε κοινωνίας . Είναι εναρμονισμένο με τους τέσσερις συμπαντικούς νόμους  της φύσεως, που η λειτουργία της ισορροπίας στη φύση , οφείλεται αποκλειστικά σε αυτούς. Δηλαδή στην Ανάγκη, το Αέναον, την Ιδιαιτερότητα , και την Τετρακτύν. Οι τέσσερις νόμοι αυτοί είναι η ηλεκτρομαγνητική δύναμη και η δύναμη της βαρύτητας.   Το ήθος εκφράζετε με την βασική πολιτική <<τετρακτύ>>, δηλαδή με τις αρχές, τις αξίες, τα ιδανικά, τις αρετές. Οι αρετές αποτελούνται από την ανδρεία, την σωφροσύνη, την δικαιοσύνη, την φρόνηση. Στις αξίες ανήκει το καλόν, το αγαθόν, το ελεύθερον , το αληθινό. Οι αρχές περιλαμβάνουν την τιμή , το σεβασμό, και την άμιλλα.

   Με την παίδευση της ψυχής και του νου, ο άνθρωπος αποκτά την γνήσια παιδεία. Με την εκπαίδευση εξιδανικεύεται σε συγκεκριμένες γνώσεις τεχνικές για την χρήση των κατάλληλων εργαλείων , για την απόκτηση της ύλης, αλλά όχι για την κατάκτηση της ψυχικής και πνευματικής καλλιέργειας. Δηλαδή χωρίς την παίδευση της ψυχής, ο άνθρωπος παραμένει στο επίπεδο του ημιβάρβαρου, γιατί θα του λείπει η ικανότητα εκείνη , για μια θεώρηση των αξιών της ζωής. Χωρίς να μπορεί να έχει το αίσθημα της δικαιοσύνης, του δικαίου, του αλληλοσεβασμού, της συλλογικότητας, της Αγάπης , χάνοντας την ψυχική του ηρεμία, γιατί πλέων θα ζει οπορτουνιστικά και μόνο.

    Το πρότυπο αυτής της παιδείας, είναι ο εχθρός για όλους αυτούς που βασικό σκοπό της ζωής τους έχουν μόνο την ύλη. Γιατί θέλουν να επιβάλουν μια άμουσα , ψυχρή , ανούσια ζωή, χωρίς ηθικές αξίες για τον άνθρωπο. Διαμορφώνοντας έτσι έναν θλιβερό δίχως αισθήματα, χωρίς αρχές και καλοσύνη, έναν αξιοθρήνητο , έναν δούλο και ζητιάνο μόνο του χρήματος, ένα μικροπρεπή γιγαντονάνο , πρότυπο ανθρώπου.

   Εμείς σαν έθνος Ελληνικό διαθέτουμε το μεγαλύτερο <<εργαλείο>> που είναι η Ελληνική γλώσσα, η οποία είναι το κλειδί που μας επιτρέπει να ξεκλειδώσουμε την γνώση, κάτι που θα μας οδηγήσει στα ύψη. Σαν Έλληνες να μην επιτρέψουμε να μας αμαυρώσουν την γλώσσα μας και τον πολιτισμό μας.

   Η κυβέρνηση πρέπει να επενδύσει στην παιδεία, η χώρα μας επιβάλλεται από την ιστορία ,να αποκτήσει ένα σύστημα παιδείας , με εξαιρετικό υψηλό επίπεδο.

    Για να σωθεί μια χώρα, δεν φθάνουν ούτε  τα αποθέματα χρυσού , εάν δεν έχει παιδεία. Δεν θα έχουμε ποτέ λειτουργικό και ανεπτυγμένο κράτος , εάν οι πολιτικοί μας, δεν έχουν και ένα σπουδαίο  ρόλο κοινωνικού αναμορφωτή. Όσοι θέλουν να έχουμε αγλωσσία και σαν Έθνος να ξεχάσουμε τον λαμπρό Ελληνικό μας πολιτισμό είναι εχθροί μας. Λαός που δεν μπορεί να διακρίνει και δεν γνωρίζει τον εχθρό του , πάει χαμένος.

   Μια Ελληνική παιδεία γνήσια στην χώρα μας, θα είχε σαν μοναδική αποστολή και σκοπό την προετοιμασία για ένα λαμπρό εθνικό μέλλων, στο διεθνές πολιτιστικό, οικονομικό , επιστημονικό και κοινωνικό γίγνεσθαι, που σαν στόχο θα έχει την ελληνική αρετή και μόνο.   

    Ας αναλογισθούμε ,τη συμβαίνει στην παιδεία μας τα τελευταία χρόνια (κατάργηση της μαθητικής ποδιάς, των Αρχαίων )διαπιστώνουμε την εξουδετέρωση και την αποκοπή των νέων μας από την παράδοσή μας. Αν ανατρέξουμε στο παρελθόν, θα διαπιστώσουμε, ότι η προσπάθεια εξαφανίσεως του έθνους μας , αρχίζει από τους περσικούς πολέμους, την  κάθοδο των τούρκων, την Μικρασιατική καταστροφή, την εισβολή στην Κύπρο κ.λπ. Η  προσπάθεια συνεχίζεται και σήμερα , αλλά με σχεδίαση οικονομική και αριστοτεχνική. Γι’ αυτό μπορούμε να συμπεράνουμε ότι το οικονομικό αδιέξοδο της χώρας μας δεν είναι τυχαίο, ας έχουν όμως υπ όψιν τους  ότι Έλλην Ελλάδα σημαίνει πνεύμα , και το πνεύμα ποτέ δεν νικήθηκε.

     ΚΑΡΜΙΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  3--3--2015 (ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ)ΚΟΡΥΦΑΣΙΟΝ.  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου