Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΥΛΑΣ ΚΟΙΜΗΣΗ  ΘΕΟΤΟΚΟΥ.
   Αγαπητή Κατερίνα καταρχήν σου εύχομαι χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.
    Η αγάπη μου για το όμορφο χωριό μας, το μεγάλο μου  ενδιαφέρον για την σωστή λειτουργία του συλλόγου μας , μετά από πολύ σκέψη με οδήγησαν να επικοινωνήσω μαζί σου, δια μέσου αυτής της επιστολής την οποία την ανακοινώνω σε όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου. Η τελευταία τηλεφωνική συνομιλία που είχαμε μαζί, μου άφησε να καταλάβω ότι από την πλευρά σου υπάρχει έλλειψη διαλόγου και μιας δημοκρατικής εποικοδομητικής αντιπαράθεσεις ενώ είχα πιστέψει το αντίθετο για σένα. Η πολύχρονη εμπειρία μου με τα κοινά, τα πολιτιστικά μου λέει ότι όπου λείπει ο διάλογος και η αγάπη για προσφορά και μόνο, το αποτέλεσμα είναι πάντα αρνητικό.
     Είναι μεγάλο επίτευγμα σε ένα τέτοιο χωριό που οι αντιπαραθέσεις απο τα βάθη του παρελθόντος υπήρξαν έντονες, ότι καταφέραμε και μόνο να δημιουργήσουμε έναν πολιτιστικό σύλλογο και πάνω από όλα να γνωρισθούμε, να ενωθούμε, να συνεργασθούμε , να αγαπηθούμε περισσότερο, να συμπλεύσουμε όλοι μαζί ενωμένοι  και να γίνουμε μια πολυσυλλεκτική παρέα— Σύλλογος με κοινά ενδιαφέροντα  μορφωτικά  , που θα αρχίσουμε όλοι μαζί σαν μια μπουνιά να δημιουργούμε πολιτισμό , ανάπτυξη από κάτω προς τα επάνω χωρίς διακρίσεις, καπελώματα, τίτλους και κορώνες. Ήμουν αυτός που είπα πρώτος να παραμερίσουμε τους τίτλους και τα αξιώματα και όλες οι κοπέλες του χωριού σαν <<μία>> να τραβήξουν το κάρο μπροστά.
    Εδώ θα ήθελα να τονίσω και να επαινέσω την Νίκη Καρύδη που είναι η μεγαλύτερη ηλικιακά αλλά μας απέδειξε ότι είναι πολύ νέα, πολύ τυπική στα οικονομικά και ακούραστη για τον σύλλογο , η Γιούλα, η Γιολάντα, η Ιωάννα  (παρότι  και πρέπει να το τονίσω αυτό) δεν έχουν καταγωγή από την Πύλα, η Αγάπη τους το ενδιαφέρον τους για το χωριό και το σύλλογο είναι απερίγραπτο , μέχρι στιγμής μας απέδειξαν ότι είναι πολύ άξιες , ακούραστες έχοντας προσφέρει και θέλουν να προσφέρουν ακόμα πολλά για το χωριό μας και το σύλλογο μας, προσωπικά τις ευχαριστώ και τις συγχαίρω. Λειτούργησαν με συλλογικότητα, αψηφώντας και οι τέσσερις την σωματική κούραση, διέθεσαν τον χρόνο τους για το καλύτερο του Συλλόγου μας , αλλάζοντας την όψη του ιστορικού μας σχολείου
Χαρίζοντας μας όμορφες εκδηλώσεις, αναβιώνοντας την παράδοση του τόπου μας.
    Αγαπητή μου Κατερίνα σαν φίλος, συγχωριανός, μέλλος του συλλόγου, ιδρυτικό μέλος, με το θάρρος της γνώμης  που σαν στόχο είχα και έχω πάντα στη ζωή μου με μοναδικό κριτήριο την Αγάπη μου για τον τόπο το επαναλαμβάνω, επειδή παρακολουθώ τα δρώμενα του συλλόγου από την πρώτη στιγμή ,θα ήθελα να σου αναφέρω ότι έχω διαπιστώσει , ότι η παρουσία σου  σαν πρόεδρος ειδικά, μέχρι τώρα είναι σχεδόν μηδενική. Πιστεύω ότι ο Πρόεδρος πρέπει να έχει συνεχή παρουσία στο χωριό και πάνω από όλα μια άρτια καταπληκτική σχέση με τα όλα τα μέλη του διοικητικού. Εδώ όμως συμβαίνει το αντίθετο.
    Αναγνωρίζω την προσπάθεια σου για την ίδρυση του Συλλόγου μας και για αυτό ήμουν αυτός που σε πρότεινα για Πρόεδρο, δεν φτάνει όμως μόνο αυτό όλοι κρινόμαστε  από τις πράξεις και όχι από τα λόγια.
    Ο Σύλλογος μας μέχρι τώρα δεν έχει Α.Φ.Μ. με τα επικίνδυνα επακόλουθά του από φορολογικής απόψεως.
     Στους σκοπούς του Συλλόγου μας διαπιστώσαμε ότι με δική σου πρωτοβουλία έχει προστεθεί <<Η ΙΔΡΥΣΗ ΕΥΑΓΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ>>. Κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τον σκοπό του δικού μας Συλλόγου.
     Εκφράζοντας την προσωπική μου άποψη για το καλό του Συλλόγου μας, θέλω να πιστεύω ότι και εσύ θα καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείτε να συνεχίσετε έτσι και εφόσον λόγω καταστατικού οι εκλογές θα γίνουν σε τρία χρόνια και δεν μπορούν να γίνουν νωρίτερα, θα ήθελα να σε παρακαλέσω να ζητήσεις άμεσα και σήμερα ακόμα επίσημα την  ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ και με ψηφοφορία τα υπόλοιπα μέλη να εκλέξουν ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ  έτσι ώστε να πορευθεί ο Σύλλογος εκπληρώνοντας τον συλλογικό του σκοπό , παραμένοντας όμως  μέλος γιατί και εσύ θα έχεις να προσφέρεις πολλά. Εξάλλου οι τίτλοι δεν έχουν αξίες, το έργο είναι αυτό που έχει μεγάλη αξία κα η αγάπη μεταξύ μας.
    Πιστεύω ότι θα λάβεις σοβαρά την άποψη μου και θα αποφασίσεις πάντα για το καλό του Συλλόγου μας.
     Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω με μοναδικό γνώμονα την θετική πορεία του Συλλόγου μας.
      Εξάλλου ο διάλογος η φανερή έκφραση των απόψεων , είναι απόσταγμα μόνο της συλλογικής δημοκρατίας.
      ΣΕ  ΕΚΤΙΜΩ ΣΕ ΤΙΜΩ ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ
        ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΜΙΡΗΣ.   30—05-2016.
   
     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου